Service en info

Verzenden

Verzendmethode

Vraag: Hoeveel bedragen de verzendkosten?

A: Verzenden naar Nederland is altijd gratis. 

Vraag: Waarom kwam mijn zending niet in één pakket?

A: Wij verzenden uw bestellingen vanuit verschillende internationale magazijnen (China, Spanje en Duitsland). Onze voorraad is verdeeld over meerdere fulfillment centers zodat ze sneller worden verzonden. Op deze manier kunnen wij onze prijzen laag houden  

De producten kunnen daarom uit verschillende magazijnen komen en worden dan afzonderlijk verzonden. Dus geen paniek als je niet al je producten tegelijk ontvangt ... ze zijn onderweg.

Levertijd

Vraag: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt afgeleverd?

A: De levertijd is afhankelijk van de locatie van het magazijn waar het product ligt. Het duurt echter meestal slechts 10-15 werkdagen voor verzending naar de Nederland.

Vraag: Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

A: We sturen u de trackingcode van uw bestellingen naar de e-mail die u hebt ingevuld bij het plaatsen van uw bestellingen. Deze e-mail zal u ook helpen bij het volgen van uw pakket. Houd er rekening mee dat de trackinginformatie 2-5 dagen wordt weergegeven nadat je die e-mail hebt ontvangen.

V: Wanneer verschijnt mijn trackinginformatie?

A: U zou tracking updates moeten zien binnen 48-72 uur nadat u het trackingnummer hebt ontvangen. De reden voor deze vertraging is dat in de meeste gevallen de eerste tracking updates pas wordt weergegeven nadat de zending aan ons is overgedragen, dat wil zeggen zodra de zending het fulfillment center van uw online winkel heeft verlaten.

Vraag: Waarom is mijn verzendstatus ongewijzigd?

A: Uw zending kan vertraging oplopen. Vertragingen van de levertijd kunnen het gevolg zijn van bijvoorbeeld weersincidenten, douane of achterstanden. 

Betaling

Betalingsmiddel

Vraag: Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

A: Wij bieden veilig winkelen en accepteren betaling via Creditcard en iDeal. U kunt dus de meest geschikte voor u kiezen. Alle producten worden vermeld in Euro’s.

Bestellen

Vraag: Hoe plaats ik een bestelling?

A: Ga eerst naar onze winkel op: https://www.smarthomexiaomi.nl
Kies de producten waarvan je houdt en klik vervolgens op 'Toevoegen aan winkelwagentje' en 'Uitchecken'.
Vul vervolgens uw gegevens in en betaal.